<図書>
Global media economics : commercialization, concentration, and integration of world media markets / [edited by] Alan B. Albarran and Sylvia M. Chan-Olmsted
Global media economics : commercialization, concentration, and integration of world media markets
データ種別 | 図書 |
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版 | 1st ed |
出版者 | Ames : Iowa State University Press |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 362 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/A41 | 0000044865 |
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081382690X | 1998 |
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一般注記 | Companion volume to: Media economics : understanding markets, industries, and concepts / Alan B. Albarran. 1996 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Albarran, Alan B. Chan-Olmsted, Sylvia M. |
件 名 | Mass media -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P96.E25 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000107119 |
ISBN | 081382690X |
NCID | BA36835856 |
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