<図書>
The food industry wars : marketing triumphs and blunders / Ronald D. Michman, Edward M. Mazze
The food industry wars : marketing triumphs and blunders
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : CT |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 263 p. ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 588.09/Mi13 | 0000044843 |
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1567201113 | 1998 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [243]-246) and index |
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著者標目 | Michman, Ronald D. Mazze, Edward M. |
件 名 | Food industry and trade -- United States
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分 類 | LCC:HD9005 NDC8:588.09 |
書誌ID | 1000107117 |
ISBN | 1567201113 |
NCID | BA3781750X |
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