<図書>
Total relationship marketing : from the 4Ps-product, price, promotion, place- of traditional marketing management to the 30Rs-the thirty relationships- of the new marketing paradigm / Evert Gummesson
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford ; Boston, Mass. : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 281 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/G93 | 5099011610 |
|
|
|
||
|
洋書(紀尾井町) | 675/G93 | 0000041840 |
|
075064463X | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [259]-273) and index |
---|---|
著者標目 | *Gummesson, Evert, 1936- |
件 名 | LCSH:Relationship marketing |
分 類 | LCC:HF5415.55 DC21:658.8/12 |
書誌ID | 1000106841 |
ISBN | 075064463X |
NCID | BA42456863 |
目次/あらすじ