<図書>
Cultures of consumption : masculinities and social space in late twentieth-century Britain / Frank Mort
Cultures of consumption : masculinities and social space in late twentieth-century Britain
(Comedia)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 280 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 365.8/Mo79 | 0000040770 |
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041503051X | 1996 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 248-264) and index |
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著者標目 | Mort, Frank |
件 名 | Consumer behavior -- Great Britain -- Sex differences -- History -- 20th century
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Consumption (Economics) -- Great Britain -- History -- 20th century 全ての件名で検索 Great Britain -- Economic conditions -- 1945- 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.33.G7 NDC8:365.8 |
書誌ID | 1000106743 |
ISBN | 041503051X |
NCID | BA27559248 |
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