<図書>
Commercial culture : the media system and the public interest / Leo Bogart
データ種別 | 図書 |
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版 | [new ed] |
出版情報 | New Brunswick : Transaction Publishers , c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 384 p. ; 23 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/B62 | 0000039107 |
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0765806053 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 328-369) and index "With a new preface by the author" -- t.p New material this edition copyright 2000 Originally published: New York: Oxford University Press, 1995 |
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著者標目 | Bogart, Leo |
件 名 | Mass media -- Economic aspects -- United States
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Mass media and culture -- United States 全ての件名で検索 Mass media policy -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P96.E252 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000106605 |
ISBN | 0765806053 |
NCID | BA48512129 |
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