<図書>
Hollywood planet : global media and the competitive advantage of narrative transparency / Scott Robert Olson
Hollywood planet : global media and the competitive advantage of narrative transparency
(LEA's communication series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 215 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/O59 | 0000038413 |
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0805832297 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 187-198) and indexes |
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著者標目 | Olson, Scott Robert |
件 名 | Mass media -- United States -- Influence
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Mass media and culture |
分 類 | LCC:P92.U5 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000106561 |
ISBN | 0805832297 |
NCID | BA50779132 |
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