<図書>
Online customer care : strategies for call center excellence / by Michael Cusack
Online customer care : strategies for call center excellence
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Milwaukee, Wis. : ASQ Quality Press , c1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 265 p. : ill. ; 27 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.36/C97 | 0000037274 |
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0873893832 | 1998 |
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一般注記 | Bibliography: p. 257-258 Includes index |
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著者標目 | Cusack, Michael, 1955- |
件 名 | Customer services -- Management
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Teleshopping Customer relations Internet marketing Internet advertising Business enterprises -- Computer networks 全ての件名で検索 Consumer satisfaction |
分 類 | LCC:HF5415.5 |
書誌ID | 1000104981 |
ISBN | 0873893832 |
NCID | BA45309989 |
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