<図書>
Regulation of advertising and product promotion
(Advertising, marketing & distribution law in the PRC ; Vol. 1)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Central : Asia law & Practice Ltd |
出版年 | c1995 |
本文言語 | 英語,中国語 |
大きさ | 200 p. ; 27 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 671.2/A16/1 | 5097058144 |
|
9627708550 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "A special report published by Asia Law & Practice Ltd, a Euromoney Company" |
---|---|
著者標目 | Asia Law & Practice Ltd |
分 類 | NDC8:671.2 |
書誌ID | 1000102981 |
ISBN | 9627708550 |
目次/あらすじ