<図書>
Living up to the ads : gender fictions of the 1920s / Simone Weil Davis
Living up to the ads : gender fictions of the 1920s
(New Americanists)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Durham, NC : Duke University Press |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 248 p. ; 23 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 930.29/D46 | 5000031206 |
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0822324113 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Davis, Simone Weil |
件 名 | Sex role in advertising -- United States -- History -- 20th century
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Sex role in literature -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5827.85 NDC8:930.29 |
書誌ID | 1000096307 |
ISBN | 0822324113 |
NCID | BA46257723 |
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