<図書>
Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets / Michael D. Hutt, Thomas W. Speh
Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets
(The Dryden Press series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed. The Dryden Press international edition |
出版情報 | Chicago : Dryden Press , c1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 770 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/H98 | 5097012296 |
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0030283043 | 1989 |
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一般注記 | Rev. ed. of: Industrial marketing management. 2nd ed. c1985 Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Hutt, Michael D. Speh, Thomas W. |
件 名 | Industrial marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 NDC8:675 |
書誌ID | 1000093019 |
ISBN | 0030283043 |
NCID | BA41148210 |
目次/あらすじ