<図書>
Business market management : understanding, creating, and delivering value / James C. Anderson, James A. Narus
Business market management : understanding, creating, and delivering value
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Upper Saddle River, N.J. : NJ |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 430 p. : ill.(some col.) ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/A46 | 5098054734 |
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0135226570 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Anderson, James C. Narus, James A. |
件 名 | Industrial marketing |
分 類 | LCC:HF5415.1263 NDC8:675 |
書誌ID | 1000092933 |
ISBN | 0135226570 |
NCID | BA40798935 |
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