<図書>
Marketing in a slow-growth economy : the impact of stagflation on consumer psychology / Avraham Shama
Marketing in a slow-growth economy : the impact of stagflation on consumer psychology
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Praeger |
出版年 | 1980 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 166 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Sh12 | 5096012648 |
|
0030521513 | 1980 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographies |
---|---|
著者標目 | Shama, Avraham |
件 名 | Marketing Inflation (Finance) Consumption (Economics) |
分 類 | LCC:HF5415 DDC:658.8 NDC8:675 |
書誌ID | 1000087616 |
ISBN | 0030521513 |
NCID | BA1236275X |
目次/あらすじ