<図書>
Creating value in the digital era : achieving success through insight, imagination and innovation / Alf Chattell
Creating value in the digital era : achieving success through insight, imagination and innovation
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Basingstoke : Macmillan Press , 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 267 p. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.1/C36 | 5099017068 |
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0333725271 | 1998 | ||
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3階 | 336.1/C36 | H561700452 |
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0333725271 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Chattell, Alf |
件 名 | Strategic planning Business enterprises -- Effect of technological innovations on 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:336.1 |
書誌ID | 1000086364 |
ISBN | 0333725271 |
NCID | BA36234991 |
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