<図書>
Improving patient satisfaction now : how to earn patient and payer loyalty / Anne-Marie Nelson ... [et al.]
Improving patient satisfaction now : how to earn patient and payer loyalty
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Gaithersburg, Md. : Aspen Publishers , 1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 341 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 490.14/I48 | 5099014840 |
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0834209225 | 1997 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Nelson, Anne-Marie |
件 名 | Patient satisfaction Primary care (Medicine) -- Psychological aspects 全ての件名で検索 Physician and patient Patient Satisfaction Physician-Patient Relations |
分 類 | LCC:R729.5.G4 NDC8:490.14 |
書誌ID | 1000085739 |
ISBN | 0834209225 |
NCID | BA34334984 |
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