<図書>
Health care marketing : a foundation for managed quality / edited by Philip D. Cooper
Health care marketing : a foundation for managed quality
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd ed. |
出版情報 | Gaithersburg, Md. : Aspen Publishers , c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 526 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 498/H51 | 5099014793 |
|
0834205270 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Cooper, Philip D., 1942- |
件 名 | Medical care -- Marketing
全ての件名で検索
Marketing of Health Services Economics, Hospital Health Resources Quality Assurance, Health Care |
分 類 | LCC:RA410.56 |
書誌ID | 1000085734 |
ISBN | 0834205270 |
NCID | BA24486363 |
目次/あらすじ