<図書>
New dimensions in marketing/quality-of-life research / edited by M. Joseph Sirgy and A. Coskun Samli
New dimensions in marketing/quality-of-life research
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Westport, Conn. : Quorum Books , 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 377 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/N68 | 5097057791 |
|
0899308864 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [365]-369) and index |
---|---|
著者標目 | Sirgy, M. Joseph Samli, A. Coskun |
件 名 | Marketing research Quality of life -- Research 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.2 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000085589 |
ISBN | 0899308864 |
NCID | BA25599820 |
目次/あらすじ