<図書>
Advances in services marketing and management : research and practice : a research annual.v2 / edited by Teresa A. Swartz, David E. Bowen, Stephen W. Brown
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Greenwich, Conn. ; London : JAI Press |
出版年 | c1992- |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 356p ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/A16/1 | 0097048191 |
|
|
|
||
|
3階 | 675/A16/3 | 0097048204 |
|
1559387262 | 1994 | ||
|
3階 | 675/A16/4 | 0097048215 |
|
1559388552 | 1995 | ||
|
3階 | 675/A16/5 | 0097048226 |
|
0762300094 | 1996 | ||
|
3階 | 675/A16/6 | 0097048237 |
|
0762301767 | 1997 | ||
|
3階 | 675/N16/2 | 5097058279 |
|
|
1992 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "This volume is published in conjunction with the First Interstate Center for Services Marketing, Arizona State University" |
---|---|
著者標目 | Swartz, Teresa A. Bowen, David Earl Brown, Stephen Walter, 1943- |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000085118 |
ISBN | 155938543X(V. 1. 1992) |
NCID | BA18245034 |
目次/あらすじ