<図書>
The marketing book / edited by Michael J. Baker
The marketing book
(The Marketing series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd ed |
出版情報 | Oxford : Butterworth-Heinemann , 1994 |
大きさ | xlii,740p ; 25cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ma52 | 5097055982 |
|
0750620226 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references "Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing" |
---|---|
著者標目 | Baker, Michael John Chartered Institute of Marketing |
件 名 | Marketing |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000084608 |
ISBN | 0750620226 |
NCID | BA24395133 |
目次/あらすじ