<図書>
Marketing in a multicultural world : ethnicity, nationalism, and cultural identity / Janeen Arnold Costa, Gary J. Bamossy, editors
Marketing in a multicultural world : ethnicity, nationalism, and cultural identity
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications , c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 341 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ma52 | 5097056459 |
|
0803953275 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Costa, Janeen Arnold Bamossy, Gary J., 1949- |
件 名 | Marketing -- Social aspects
全ての件名で検索
Communication in marketing -- Social aspects 全ての件名で検索 Intercultural communication Consumer behavior -- Cross cultural studies 全ての件名で検索 Ethnicity -- Cross cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.122 NDC8:675 |
書誌ID | 1000084594 |
ISBN | 0803953275 |
NCID | BA25031744 |
目次/あらすじ