<図書>
Analyzing sales promotion : text & cases : how to profit from the new power of promotion marketing / John C. Totten, Martin P. Block
Analyzing sales promotion : text & cases : how to profit from the new power of promotion marketing
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版情報 | Chicago, Il. : Dartnell Corp. , c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 226 p. : ill. ; 26 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674.1/To72 | 5097058053 |
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0850132290 | 1994 |
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一般注記 | Includes bibliographical references |
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著者標目 | Totten, John C. Block, Martin P., 1946- |
件 名 | Sales promotion Advertising |
分 類 | LCC:HF5438.5 NDC8:674.1 |
書誌ID | 1000084009 |
ISBN | 0850132290 |
NCID | BA24928064 |
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