<図書>
Business marketing : an interaction and network perspective / edited by Kristian MK̇ller and David Wilson
Business marketing : an interaction and network perspective
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston : Kluwer Academic Publishers |
出版年 | c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 635 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/B95 | 0097049671 |
|
0792395042 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Moller, Kristian Wilson, David T. |
件 名 | Industrial marketing Industrial marketing -- Management 全ての件名で検索 Strategic alliances (Business) |
分 類 | LCC:HF5415.1263 |
書誌ID | 1000080649 |
ISBN | 0792395042 |
NCID | BA27233896 |
目次/あらすじ