<図書>
Market-driven management : using the new marketing concept to create a customer-oriented company / by Frederick E. Webster, Jr
Market-driven management : using the new marketing concept to create a customer-oriented company
(The Portable MBA series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Wiley |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 319 p. ; 26 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/W52 | 0097047759 |
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0471595764 | 1994 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Webster, Frederick E. |
件 名 | Marketing -- Management
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Consumer satisfaction |
分 類 | LCC:HF5415.13 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000080486 |
ISBN | 0471595764 |
NCID | BA23732045 |
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