<図書>
The service edge : 101 companies that profit from customer care / by Ron Zemke with Dick Schaaf ; foreword by Tom Peters
The service edge : 101 companies that profit from customer care
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York, N.Y. : New American Library , c1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 584 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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研究室 | 336.7/Z4 | 5098037060 |
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0453006477 | 1989 |
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一般注記 | "NAL books." Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Zemke, Ron Schaaf, Dick |
件 名 | Customer service -- United States
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Service industries -- United States -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:336.7 |
書誌ID | 1000080026 |
ISBN | 0453006477 |
NCID | BA10989898 |
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