<図書>
Marketing strategy : a customer-driven approach / Steven P. Schnaars
Marketing strategy : a customer-driven approach
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Free Press Toronto : Collier Macmillan Canada New York : Maxwell Macmillan International , c1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 319 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Sc5 | 0097044255 |
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0029279534 | 1991 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Schnaars, Steven P. |
件 名 | Marketing -- Management
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Strategic planning Competition |
分 類 | LCC:HF5415.13 |
書誌ID | 1000079274 |
ISBN | 0029279534 |
NCID | BA12079125 |
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