<図書>
The commercialization of American culture : new advertising, control and democracy / by Matthew P. McAllister
The commercialization of American culture : new advertising, control and democracy
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Thousand Oaks : Sage Publications , c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 296 p. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674.25/Ma13 | 0097043276 |
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0803953798 | 1996 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 260-274) and index |
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著者標目 | McAllister, Matthew P. |
件 名 | Advertising -- Social aspects -- United States
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Mass media -- Social aspects -- United States 全ての件名で検索 Advertising -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | :674.25 LCC:HF5813.U6 |
書誌ID | 1000078859 |
ISBN | 0803953798 |
NCID | BA27095726 |
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