<図書>
Auditing your customer service : the foundation for success / John Leppard and Liz Molyneux
Auditing your customer service : the foundation for success
(Marketing for managers)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London ; New York : Routledge , 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 132 p. : ill. ; 21 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 673.3/L55 | 0097043061 |
|
0415097320 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Leppard, John Molyneux, Liz, 1954- |
件 名 | Customer service -- Management
全ての件名で検索
Auditing |
分 類 | LCC:HF5415.5 |
書誌ID | 1000078839 |
ISBN | 0415097320 |
NCID | BA23989562 |
目次/あらすじ