<図書>
Marketing channel management : people, products, programs, and markets / Russell W. McCalley ; foreword by Ray Goldberg
Marketing channel management : people, products, programs, and markets
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Westport, Conn. : Praeger , 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 262 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.4/Ma13 | 0097042663 |
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0275954390 | 1996 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | McCalley, Russell W. Goldberg, Ray |
件 名 | Marketing channels Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.129 |
書誌ID | 1000078720 |
ISBN | 0275954390 |
NCID | BA29118877 |
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