<図書>
Designing 3D graphics : how to create real-time 3D models for games and virtual reality / Josh White
Designing 3D graphics : how to create real-time 3D models for games and virtual reality
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : John Wiley |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 383 p. : ill. ; 24 cm + 1 CD-ROM |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 007.64/W68 | 0097040843 |
|
0471149268 | 1996 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index "Wiley computer publishing" |
---|---|
著者標目 | White, Josh, 1968- |
件 名 | Computer graphics Three-dimensional display systems Real-time data processing |
分 類 | NDC8:007.64 |
書誌ID | 1000078619 |
ISBN | 0471149268 |
NCID | BA2961259X |
目次/あらすじ