<図書>
Service quality : new directions in theory and practice / editors, Roland T. Rust, Richard L. Oliver
Service quality : new directions in theory and practice
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 289 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/Se86 | 0097040558 |
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0803949197 | 1994 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Rust, Roland T. Oliver, Richard L. |
件 名 | Customer service -- Quality control
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Consumer satisfaction |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000078532 |
ISBN | 0803949197 |
NCID | BA21501642 |
目次/あらすじ