<図書>
Market segmentation : a step-by-step guide to profitable new business / Michael J. Croft
Market segmentation : a step-by-step guide to profitable new business
(Marketing for managers)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London ; New York : Routledge , 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 82 p. : ill. ; 21 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/C93 | 0097040251 |
|
0415097363 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 81-82) |
---|---|
著者標目 | Croft, Michael J., 1958- |
件 名 | Market segmentation -- Management
全ての件名で検索
New business enterprises |
分 類 | LCC:HF5415.127 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000078403 |
ISBN | 0415097363 |
NCID | BA25170048 |
目次/あらすじ