<図書>
Strategic marketing channel management / Donald J. Bowersox, M. Bixby Cooper
Strategic marketing channel management
(McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : McGraw-Hill , c1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 488 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.4/B68 | 0097039500 |
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0070067570 | 1992 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 458-459) and index |
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著者標目 | Bowersox, Donald J. Cooper, M. Bixby |
件 名 | Marketing channels -- Management
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Business logistics Physical distribution of goods |
分 類 | LCC:HF5415.129 NDC8:675.4 |
書誌ID | 1000078334 |
ISBN | 0070067570 |
NCID | BA18371764 |
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