<図書>
Marketing management : analysis, planning, implementation and control / Philip Kotler
Marketing management : analysis, planning, implementation and control
(The Prentice-Hall international series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 9th ed |
出版情報 | Upper Saddle River, N.J : Prentice Hall International, c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1 v. (various pagings) : ill. (chiefly col.), maps ; 26 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Ko93 | 0097037358 |
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0132613638 | 1997 |
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一般注記 | Previous ed.: 1994 Includes index |
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著者標目 | Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | Marketing Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1000078119 |
ISBN | 0132613638 |
NCID | BA28898511 |
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