<図書>
Market segmentation : a step-by-step approach to creating profitable market segments / Malcolm McDonald and Ian Dunbar ; foreword by Sir Colin Marshall
Market segmentation : a step-by-step approach to creating profitable market segments
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Basingstoke, Hampshire : Macmillan Press |
出版年 | 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 271 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/Ma14 | 0097037325 |
|
0333637224 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | McDonald, Malcolm, 1938- Dunbar, Ian |
件 名 | Market segmentation -- Great Britain 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1000078116 |
ISBN | 0333637224 |
NCID | BA24838176 |
目次/あらすじ