<図書>
The marketing research process
The marketing research process
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 4th ed. / Margaret Crimp and Len Tiu Wright |
出版情報 | New York : Prentice Hall International , 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 378 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/W94 | 0097036200 |
|
0132028395 | 1995 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Previous eds. by Margaret Crimp Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Wright, Len Tiu Crimp, Margaret |
件 名 | Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.2 |
書誌ID | 1000078012 |
ISBN | 0132028395 |
NCID | BA28476088 |
目次/あらすじ