<図書>
Communication as culture : essays on media and society / James W. Carey
Communication as culture : essays on media and society
(Media and popular culture ; 1)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 241 p. ; 22 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/C17 | 5003011561 |
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041590725X | 1992 | ||
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3階 | 361.45/C17 | 5099040498 |
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041590725X | 1992 |
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一般注記 | Bibliography: p. 231-237 Includes index First published in 1989 by Unwin Hyman -- t.p. verso |
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著者標目 | Carey, James W. |
件 名 | Mass media Culture Communication -- Technological innovations 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P91 DDC:302.2/34 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000068678 |
ISBN | 041590725X |
NCID | BA21772752 |
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