<図書>
Effective media planning : a guide to help advertisers and agencies develop plans that work / by August B. Priemer.
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Lexington, Mass. : Lexington Books |
大きさ | x, 272 p. : ill. ; 24 cm. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 674.6/P93 | 5091311091 |
|
0669208086 | 1989 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1989. LC=HF5826.5.P75 1989 Includes index. Includes bibliographical references (p. {265}-266). |
---|---|
著者標目 | Priemer, August B. |
件 名 | Advertising media planning |
分 類 | DC:659.1/11(19) |
書誌ID | 1000063639 |
ISBN | 0669208086 |
目次/あらすじ