<図書>
The marketing problem solver / J. Donald Weinrauch
(Wiley series on business strategy)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Wiley , c1987 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 319 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.7/W55 | 5006000495 |
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0471813095 | 1987 | ||
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3階 | 336.7/W55 | 5091273164 |
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0471813095 | 1987 |
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一般注記 | Bibliography: p. 311-312 Includes index |
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著者標目 | *Weinrauch, J. Donald, 1942- |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8 |
書誌ID | 1000060062 |
ISBN | 0471813095 |
NCID | BA03593809 |
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