<図書>
Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 595 p. : col. ill. ; 27 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.7/Ko93 | 5005004976 |
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0135577454 | 1987 | ||
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3階 | 336.7/Ko93 | 5091260900 |
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0135577454 | 1987 |
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一般注記 | "Portions of this book first appeared in Principles of marketing, 3rd ed."--T.p. verso Includes bibliographies and indexes |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8 |
書誌ID | 1000058885 |
ISBN | 0135577454 |
NCID | BA01568924 |
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