<図書>
Theoretical developments in marketing / {edited by} Charles W. Lamb, Patrick M. Dunne.
(Proceedings series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago, Ill. : American Marketing Association |
大きさ | xi, 269 p. ; 28 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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閉架書庫 | 675/Th3 | 5096036225 |
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0877571384 | 1980 |
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一般注記 | c1980 eng 共通タイトルの責任表示:American Marketing Association Proceedings of the American Marketing Association's Special Educators' Conference held in Phoenix, Ariz., Feb. 10-13, 1980 Includes bibliographies and index |
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著者標目 | Lamb, Charles W., 1944- |
件 名 | Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:658.8 |
書誌ID | 1000054733 |
ISBN | 0877571384 |
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