<図書>
Multiattribute decisions in marketing : a measurement approach / {by} Paul E. Green {and} Yoram Wind ; with contributions by J. Douglas Carroll.
(Editors' series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Hinsdale, Ill. : Dryden Press |
大きさ | xvii, 396 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Mu29 | 5096012795 |
|
0030919150 | 1973 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | {c1973} eng Bibliography: p. 374-387 |
---|---|
著者標目 | Green, Paul E. |
件 名 | Decision-making |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000052246 |
ISBN | 0030919150 |
目次/あらすじ