<図書>
Media effects : advances in theory and research / edited by Jennings Bryant, Dolf Zillmann.
(LEA's communication series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates |
大きさ | xi, 505 p. ; ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 361.45/Me14 | 0095096971 |
|
0805809171 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | 1994 eng Includes bibliographies and indexes |
---|---|
著者標目 | Bryant, Jennings |
件 名 | Mass media -- United States -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000045978 |
ISBN | 0805809171 |
目次/あらすじ