<図書>
When MBAs rule the newsroom : how the marketers and managers are reshaping today's media / Doug Underwood.
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Columbia University Press |
大きさ | xix, 259 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 070.1/U75 | 0095054766 |
|
0231080484 | 1993 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1993 eng Bibliography: {237}-241 Includes index |
---|---|
著者標目 | Underwood, Doug |
件 名 | Newspapers -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:070.4/068/8 |
書誌ID | 1000042631 |
ISBN | 0231080484 |
目次/あらすじ