<図書>
How teachers taught : constancy and change in American classrooms, 1890-1990 / Larry Cuban.
(Research on teaching series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版情報 | New York : Teachers College Press |
大きさ | xxiii, 359 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 372.53/C95 | 5095002438 |
|
0807732273 | 1993 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1993 eng Includes bibliographical references (p. 327-346) and index |
---|---|
著者標目 | Cuban, Larry |
件 名 | Education -- United States -- History -- 19th century 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:370/.973 |
書誌ID | 1000031396 |
ISBN | 0807732273 |
目次/あらすじ