<図書>
The Authority of the consumer / edited by Russell Keat, Nigel Whiteley and Nicholas Abercrombie
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London : Routledge |
大きさ | x, 281 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/A96 | 5094036641 |
|
0415089182 | 1994 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | The papers presented in this volume derive from conferences and workshops orgnized by the Center for the Study of Cultural Values at the University of Lanaster -- Pref Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Keat, Russell |
件 名 | Consumer behavior -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:658.8/342(20) |
書誌ID | 1000029890 |
ISBN | 0415089182 |
目次/あらすじ