<図書>
How corporate truths become competitive traps : how to keep the things that "everyone knows are true" from becoming roadblocks to success / Eileen C. Shapiro.
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Wiley |
大きさ | xii, 266 p. ; 24 cm. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 336/Sh12 | 5091350545 |
|
0471516430 | 1991 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1991. LC=HD31.S432 1991 Includes bibliographical references (p. 235-256) and index. |
---|---|
著者標目 | Shapiro, Eileen C. |
件 名 | Management |
分 類 | DC:658.4/012(20) |
書誌ID | 1000001585 |
ISBN | 0471516430 |
目次/あらすじ