<図書>
The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge / Thomas L. Harris ; foreword by Philip Kotler.
(Wiley series on business strategy)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Wiley |
大きさ | xiv, 306 p. : ill. ; 24 cm. |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674/H33 | 5091350260 |
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0471618853 | 1991 |
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一般注記 | c1991. LC=HD59.H276 1991 Includes bibliographical references (p. 298-299) and index. |
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著者標目 | Harris, Thomas L., 1931- |
件 名 | Public relations -- Corporations 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:659.2(20) |
書誌ID | 1000001560 |
ISBN | 0471618853 |
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