<図書>
Perceived quality : how consumers view stores and merchandise / edited by Jacob Jacoby, Jerry C. Olson
Perceived quality : how consumers view stores and merchandise
(The Advances in retailing series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Lexington : Mass. , LexingtonBooks |
大きさ | xiv, 311 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 673.3/J12 | 5097011525 |
|
0669082724 | 1985 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographies and index |
---|---|
著者標目 | Jacoby, Jacob Olson, Jerry C. (Jerry Corrie), 1944- |
件 名 | Consumers' preferences -- Addresses, essays, lectures
全ての件名で検索
Quality of products -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 Selectivity (Psychology) -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.2 DDC:658.8/343 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000000044 |
ISBN | 0669082724 |
NCID | BA0029446X |
目次/あらすじ