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検索キーワード:(著者名に左の語を含む: #Kotler Philip)
該当件数:93件
Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler
Hoboken, N.J. : J. Wiley & Sons , c2003
図書
Ten deadly marketing sins : signs and solutions / Philip Kotler
Hoboken : J. Wiley , c2004
Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler
New York : Free Press , c1999
Marketing management / Philip Kotler
10th ed.. - Upper Saddle River, NJ : NJ , c2000. - (The Prentice-Hall international series in marketing)
Marketing essentials / Philip Kotler
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
11th ed. - Upper Saddle River, NJ : NJ , c2003
Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
3rd ed. - Singapore : NJ , 2003
Marketing management : analysis, planning, implementation and control / Philip Kotler
9th ed. - Upper Saddle River, N.J : Prentice Hall International, c1997. - (The Prentice-Hall international series in marketing)
ニューコンペティション / フィリップ・コトラー{ほか}著 ; 増岡信男 訳
東京 : 東急エージェンシー出版事業部
非営利組織のマーケティング戦略 / フィリップ・コトラー 著 ; 井関利明 監訳
東京 : 第一法規出版
Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein
New York : Free Press
ソーシャル・マーケティング :行動変革のための戦略 / フィリップ・コトラー, エデュアルド・L・ロベルト著 ; 井関利明監訳
東京 : ダイヤモンド社
Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler.
2th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
マーケティング・マネジメント :持続的成長の開発と戦略展開 :コトラー / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳
第7版. - 東京 : プレジデント社
マーケティング・エッセンシャルズ / フィリップ・コトラー {著} ; 宮澤永光, 十合晄, 浦号義郎共訳
東京 : 東海大学出版会
ホスピタリティと観光のマーケティング / Philip Kotler {ほか著} ; ホスピタリティ・ビジネス研究会訳.
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip KotleR.
9th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall International. - (The Prentice-Hall international series in marketing)
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler.
6th ed.. - Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall International
Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong.
London : Prentice-Hall International
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen.
3rd ed.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall. - (The Prentice-Hall series in marketing)
2nd ed.. - Englewood Cliffs, NJ. : Prentice-Hall International
7th ed.. - Englewood Cliffs, NJ. : Prentice-Hall International
11th ed., international ed. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Education , c2003
Marketing for hospitality and tourism / Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens, Seyhmus Baloglu
Seventh edition. - Boston : Pearson , [2017]
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong.
5th ed.. - Englewood Cliffs, NJ. : Prentice-Hall International
Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler
4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
5th ed. - Upper Saddle River, N.J. : NJ , c2000
Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto
New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1989
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
10th ed. - Upper Saddle River, N.J. : NJ , c2003 [sic]
Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen
5th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall International , c1996
Marketing management and strategy = formerly Readings in marketing management : a reader / edited by Philip Kotler, Keith Cox
Rev. ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong
pbk.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
The marketer's guide to public relations : how today's companies are using the new PR to gain a competitive edge / Thomas L. Harris ; foreword by Philip Kotler
: pbk. - New York : John Wiley & Sons , 1993
Strategic marketing for nonprofit organizations / Alan R. Andreasen, Philip Kotler
International ed.. - 6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
: [hbk],: [pbk]. - 10th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2004
15th ed., global ed. - Boston : Pearson , c2016
コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳
東京 : トッパン , 1999.11. - (トッパンのビジネス経営書シリーズ ; 35)
Marketing for hospitality and tourism / Philip Kotler, John Bowen, James Makens
2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : NJ , c1999
Principles of marketing / Philip Kotler ... [et al.]
2nd European ed. - London : Prentice-Hall Europe , 1999
東京 : ピアソン・エデュケーション , 1999.11
市場戦略論 / フィリップ・コトラー著 ; Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2004.11
High visibility / Irving J. Rein, Philip Kotler, Martin R. Stoller
New York : Dodd, Mead , 1987
マーケティング原理 : 基礎理論から実践戦略まで / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫監訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2003.3
日米新競争時代を読む : 日本の戦略とアメリカの反撃 / フィリップ・コトラー他著 ; 増岡信男訳
東京 : 東急エージェンシー出版部 , 1986.6
ソーシャル・マーケティング : 貧困に克つ7つの視点と10の戦略的取り組み / フィリップ・コトラー, ナンシー・R・リー著
東京 : 丸善 , 2010.1
コトラーのイノベーション・ブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の「見える化」 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成訳
東京 : 白桃書房 , 2014.12
コトラーのイノベーション・マーケティング / フェルナンド・トリアス・デ・ベス, フィリップ・コトラー著 ; 櫻井祐子訳
[東京] : 翔泳社 , 2011.9
Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2002