城西国際大学を検索します。
CiNii Booksを検索します。
CiNiiを検索します。
CiNii Dissertationsを検索します。
IRDBを検索します。
NDLサーチを検索します。
本学の蔵書を検索した結果です。電子媒体は詳細画面から外部へリンクする事が可能です。
検索キーワード:(標準分類: 658.8/48(19))
該当件数:7件
Finding, entering, and succeeding in a foreign market / Seamus G. Connolly.
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
図書
1992 : strategies for the single market / James W. Dudley.
London, Eng. : Chartered Institute of Management Accountants
Global marketing management / Warren J. Keegan.
4th ed.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International. - (The Prentice-Hall series in marketing)
International marketing strategies : how to build international market share / Erik Wiklund.
New York : McGraw-Hill
Export practice and documentation / A.G. Walker.
3rd ed.. - London : Butterworths
International dimensions of marketing / Vern Terpstra.
2nd ed.. - Boston, Mass. : PWS-Kent Pub. Co.. - (The Kent international dimensions of business series)
Import marketing : a management guide to profitable operations / Jerry Haar and Marta Ortiz-Buonafina.
Lexington, Mass. : Lexington Books