<図書>
Customer relationship management : a strategic imperative in the world of e-business / editor and contributer, Stanley A. Brown
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Toronto : J. Wiley |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 345 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/B77 | 5000015887 |
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0471644099 |
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一般注記 | Includes bibliographical references |
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著者標目 | Brown, Stanley A., 1946- |
件 名 | LCSH:Customer relations -- Management
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LCSH:Electronic commerce |
分 類 | LCC:HF5415.5 |
書誌ID | 2000039677 |
ISBN | 0471644099 |
NCID | BA47535628 |
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